PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

THE BODY SHOP - BORN LIPPY - PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

THE BODY SHOP - BORN LIPPY | PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

Cumartesi, Aralık 07, 2013

THE BODY SHOP - BORN LIPPY

Siz bu Videoyu İzleyen counter şanslı kişiden birisiniz..

#syafroditeventi sponsorlarından biri olan The Body Shop'un el kremi ile aramızda sarsılmaz bağlar vardı ama Born Lippy beni benden aldı diyebilirim. Etkinliğimize sevgililer günü için çıkarttığı setlerden biri olan Born Lippy ile katılan The Body Shop'a beni mucizevi dudak koruyucuları ile tanıştırdığı için ayrıca teşekkür ederim.

BORN LIPPY ile “Meyve tadında dudaklar”


Ürünümüzün The Body Shop’un sevgililer günü için çıkarttığı setlerden biri olduğunu söylemiştim zaten kutusuna bakınca sevgililer gününü oldukça güzel ifade ettiği anlaşılıyor :)

Strawbeery, Raspberry ve Passionberry olarak isimlendirilmiş muhteşem kokan 3 adet Born Lippy, gördüğünüz gibi böyle minicik şirin bir kalp tenekede bulunuyor. 


The Body Shop Born Lippy  sadece dudak bakımı yapmakla kalmıyor, aynı zamanda dudaklarımızı hafiften renklendiriyor. 

Dudaklarınıza tek başına sürebilirsiniz ya da  ruj üzerine uygulayabilirsiniz. Soğuktan çatlayan dudaklar için oldukça işe yarayacağını düşünüyorum. Nemlendirme özelliği gayet güzel. Benim kızım renklere ve özellikle kokusuna bayıldı ilk günden beri düzenli olarak kullanıyor. :) Kızım ve benim favorimiz olan Born Lippy, hepimizin çantasında bulunmalı.


0 yorum:

Yorum Gönder


spor güncel haberler survivor güldür güldür benim sitilim

spor haberleri spor haberleri video klipleri video klipleri güncel bilgi survivor