PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

Pangea ile çekiliş talihlisi belli oldu - PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

Pangea ile çekiliş talihlisi belli oldu | PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

Pazartesi, Eylül 30, 2013

Pangea ile çekiliş talihlisi belli oldu

Siz bu Videoyu İzleyen counter şanslı kişiden birisiniz..
İyi geceler arkadaşlar Pangea ile gerçekleştirdiğimiz çekilişin 1 Ekim'de sonuçlanacağını belirtmiştim ve an itibarı ile çekilişimiz sona erdi.


32 izleyicimin katıldığı çekiliş ile hediye verebilmenin hazzını yaşıyorum. Tüm katılımcılarımı sevindirmek isterdim ancak sadece 1 izleyicim dilediği vücut losyonundan 1 adet kazanacak.
Bakalım kim kazanmış? 




 AYBUKE067 ismiyle 17. sırada  yorum atan Fatma Özdemir'i tebrik ediyorum. Kendisi en yakın zamanda bana ulaşırsa sevinirim.

0 yorum:

Yorum Gönder


spor güncel haberler survivor güldür güldür benim sitilim

spor haberleri spor haberleri video klipleri video klipleri güncel bilgi survivor