PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

#sendeinceldavet ile dostlar tanıdım - PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

#sendeinceldavet ile dostlar tanıdım | PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

Cumartesi, Şubat 01, 2014

#sendeinceldavet ile dostlar tanıdım

Siz bu Videoyu İzleyen counter şanslı kişiden birisiniz..
Kim demiş blog dünyasında herşey yapmacık diye!
Eğer sizde öyle düşünenlerdenseniz yazının devamını mutlaka okuyun derim...


Geçtiğimiz cumartesi günü yani 25 Ocak tarihinde Avcılar The Kahve'de blogumun 1. yılını organize ettiğim bir blogger buluşması gerçekleştirdim. Severek okuduğum bloggerları davet ettiğim buluşmada
benim minik bloggerımı saymazsak 10 kişiydik. Bazı arkadaşları daha önceden başka buluşmalardan tanıyordum bazılarını ise yeni tanıdım. İyi ki de hepsini tanıdım. Blog dünyasından da gerçek dostlukların olabileceğinin somut bir göstergesi oldu #sendeinceldavet.

Buluşmanın planlama sırasında beklenmeyen kötü bir sürpriz yaşadım. Annem hastalandı ve uzun bir süre hastanede yattı. Davetli arkadaşlarım bu süreçte hep yanımda oldular, iyi dilekleri ve duaları ile destek oldular, kimi doktor önerdi , kimi bitki çayları... Etkinlik daha önce planlandığı için devam etmek zorundaydım ve harika bir buluşma yaşadık. Etkinliğin ardından ise hemen anneciğimin yanına koştum. Manisa'ya gidip annemi yanıma İstanbul'a getirdim. İşte bu süreçte anladım ki davetli arkadaşlarımı çok doğru seçmişim. Hiçbiri benim yokluğumu aratmadı. Benim nete giremediğim için yetişemediğim her detaya koştular. Her birini tanıdığım ve bir şekilde yolumun kesiştiği için şükürler olsun. Hepinizi çok seviyorum.

Eğer sizler de iyi yürekli, doğal, çıkarsız yüreklerin kaleminden yazılar okumak isterseniz buyrun takip edin.

Evet şimdi biraz da hatırladıkça yüzümde kocaman gülücüklere sebep olan #sendeinceldavet'ten bahsedelim.



Buluşma sabahı erkenden The Kahve'de oldum. Simit Saray'ı bizler için harika yiyecekler göndermişlerdi. O kadar ince düşünmüşlerdi ki ıslak mendilimizden, çatalımıza, tabağımıza hatta bardağımıza kadar unutmamışlardı.  Canım arkadaşlarım Yasemin ve Ebru sırf bana yardım etmek için onca yoldan erkenden kalkıp geldiler. İyi ki geldiler çok güldük ve çok eğlendik sabah sabah:)



Ebru bizler için Manisa'dan meşhur mesir macunu getirmişti. Çok teşekkür ederim hepimize şifa olsun. Resim çekerken neye o kadar gülmüştük acaba :))


Ayrıca pastamızı ve kurabiyelerimizi getiren evdenpasta'nın güleryüzlü sahibesi Oydaş Hanım ve değerli eşi ile çay eşliğinde sohbet ettik. Oydaş Hanım hem yetenekleri, bilgi birikimi ve güleryüzü ile beni adeta büyüledi.



Atolye Ful bizler için bloglarımıza özel kurabiyeler yapmıştı. Tadı muhteşem olan bu kurabiyeler, görsel olarak yemeye kıyamayacağımız güzellikteydi. 

Bu Mini'nin kurabiyesi 

Bu da benim nefis kurabiyem


Kurabiyeden yana şansımız çoktu :) Bu kurabiye de evdenpasta'dan . Tarçına bayılan biri olarak bu kurabiyelerin lezzeti hala damağımda. 


Bu kurabiyeler ise kendimce ilk denemelerim :) Arkadaşlarıma ikram etmek için kolları sıvadım ve butik kurabiye yaptım. yapmayı çok sevdim umarım sizler de tadını sevmişsinizdir. ,


Biz 3 silahşörler eğlenceli sohbete dalmışken dostlarımız yavaş yavaş gelmeye başladılar. Çok uzaklardan gelenler vardı Ümraniye'den, Edirne'den... Hepinize çok teşekkürler. İşte son halimiz :)



UDV'den Melis Hanım bizi yalnız bırakmadı. Kendisi çok samimi ve sıcak ayrıca işine hakim bir profesyonel.


Melis Hanım hediyelerini elleri ile dağıttı

Hediyelere bayıldık bayıldık :)



Hardline Nutrition yetkilisi Murat Bey hediyeleri hakkında detaylı bilgiler verdi. Hepimizin sormak istedikleri vardı. sabırla bizi dinleyen ve sorularımızı yanıtlayan Murat Bey'e teşekkürler


Canım dostum Morhastası harika bir konu mankeni olmamış mı sizce de :)


Bulgarian Rose Gül Yağ katkılı Cilt Bakım Ürünleriyle bizlerle oldu.  Ben anneme kullandırmaya başladım. Harika kokan ürünler ile annemi hastalık psikolojisinden kurtarmak çok kolay:)  


Aquas, Revigen, Acnecinamide harika ürünleri ile yanımızdaydı. 



Mihera harika tasarımlarından hepimize zarif hediyeler verdi. Mini'yi de unutmayan Mihera'nın çekilişinden blogger kolyesi kazanan ise Yasemin oldu . İyi günlerde kullan canım :)




Çekilişe başlamışken devam ettik. Canım kızım Mini ile Dermoeczanem kazananlarını belirledik.


Veeeee işte kazananlar... hepinizi çok seviyorum şansınız daim olsun :)





Mini'nin aklı kalan bir başka çekiliş ise Zuzubo'dan geldi. Zuzubo kazananı Ece ile çekilişi kazanamayan kızımın öfkeli bakışları arasında poz vermeyi ihmal etmedik :)


Bebak denemeyi çok istediğim ürünleri ile bizlerle oldu.



Harika saç bakım ürünleri ile bizleri mutlu eden Kozmoya sayesinde saçlarım kendine gelecek. teşekkürler.


Ürünlerine bayıldığım ve severek kullandığım Cyrene bizlere yine harika hediyeler getirmişti. teşekkürler Cyrene


Son günlerde havaların ne kadar soğudu düşünülürse Blackspade termal içlik tam yerinde bir hediye olmuş. Teşekkürler Blackspade


Kaliteli ve uygun fiyatlı ürünleri ile bizlerin daima kalbinde olan Essence, çok şık makyaj çantalarında harika armağanları ile bizleri unutmamıştı.


SKP Türkiye saçlarımıza son dokunuş sağlayan harika bir ürün göndermiş. Yazısı çok yakında blogda.
Bu arada Morhastası dayanamadı saçlarının daha uzun süre dayanması için hemen ürünü denedi. Morhastası canım benim saçlar hep böyle olsun :)


Durance bizlere hem indirim kuponu hem de harika kokuların testerlarından oluşan hediyeler gönderdi.

Tatlı anların en güzel markası Carte D'or bizlere tam 18 çeşit ürün göndermişti. her biri tek tek denenecek.


Filiz Makarna'da bizlere kucak dolusu hediye göndermişti. teşekkürler Filiz Makarna


Doğadan bizim için yeni ürünlerinden olan Tarçınlı portakallı çay ve İsveç Şurubu yolladı. İsveç Şurubunu hergün anneme içiriyorum. Şimdiden iyi geldi. 

Bu kadar yiyecek ve içecek sonrası göbekleri eritmek gerek. nettpazar'ın bize hediyesi twister ile belimizi inceltmek kolay ve zevkli olacak.



Organique hepimize denememiz için farklı ürünlerinden yollamış. Tek kelime bayıldık. 




Fresh'in Soft  bizlere ürünlerinden oluşan hediyeler yolladı ve ben hemen kullanmaya başladım bile. Şimdiden vazgeçilmezlerim arasına girdi. Teşekkürler Fresh'in Soft   


Komili'nin yeni ürünü volkanik mineralli şampuan gözüme takılanlar arasındaydı. Hediyeler arasında görünce çok mutlu oldum. Teşekkürler Komili


HC Hair  bizlere harika bir saç maskesi olan Ovex göndermişti. Çok teşekkürler HC Hair  



Ve son olarak Les Naturelles bizlere ürünleri hakkında bilgiler verdi. Ayrıca çekiliş ile ben dahil 5 kişi 200 TL değerinde cilt bakımı kazandı. Çok yakında sizlere Les Naturelles  ile ilgili sürprizlerim olacak. takipte kalın. 


Veee sıra pastaya geldi. Evdenpasta benim için günün anlamına uygun harika bir pasta yapmış. Tadı da görüntüsü kadar güzeldi.


Sevdiğim kareler :) 







  



0 yorum:

Yorum Gönder


spor güncel haberler survivor güldür güldür benim sitilim

spor haberleri spor haberleri video klipleri video klipleri güncel bilgi survivor