PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

Amatör Bayanlar - PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

Amatör Bayanlar | PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

Çarşamba, Mart 19, 2014

Amatör Bayanlar

Siz bu Videoyu İzleyen counter şanslı kişiden birisiniz..
Bir tek benim başıma mı geliyor bu? Ayrıldığım erkekler teklifini kabul etmediğim erkekler sürekli bir kendilerini acındırma peşindeler. Amaçları ne yani ben onu çözemedim. Üzülüp onlara şans vermemi falan mı bekliyorlar. Çok itici duruyor yaa. bu bütün erkekler de böyle mi yoksa bana mı denk geliyor bu kişiler? (Misal: başımı alıp uzaklara gıdecem; evde çok büyük sorunlar var; eskiden cok asık oldugum bır kızı trafık kazasında kaybettım ya da kanserden; gibi)

0 yorum:

Yorum Gönder


spor güncel haberler survivor güldür güldür benim sitilim

spor haberleri spor haberleri video klipleri video klipleri güncel bilgi survivor