PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

Amatör Bayanlar - PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

Amatör Bayanlar | PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

Çarşamba, Mart 19, 2014

Amatör Bayanlar

Siz bu Videoyu İzleyen counter şanslı kişiden birisiniz..
erkek arkadaşım sürekli akşamları, geceleri telefonda konuşmak istiyor, ben konuşamıyorum annem babamdan dolayı rahat değilim ve ben ona kaç kere söyledim akşamları arama konuşamıyorum diye. vazgeçmiyor bu davranışından akşamları aramakta hatta gece aramakta çok ısrarcı yalan yanlış şeylere teşvik ediyor iş yerinden felan arıyorlar dersin gibi. ( yaptığı ise boş muhabbet ) ne anlayayım bu durumdan ? beni çok zorluyor :((

0 yorum:

Yorum Gönder


spor güncel haberler survivor güldür güldür benim sitilim

spor haberleri spor haberleri video klipleri video klipleri güncel bilgi survivor