PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

cansu - PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

cansu | PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

Çarşamba, Mart 26, 2014

cansu

Siz bu Videoyu İzleyen counter şanslı kişiden birisiniz..

Geçen sene beni terk eden ve artık sadece ARKADAŞ olabileceğimizi söyleyen eski erkek arkadaşım (bazılarınız bu hikayeyi biliyor) son bir sene içerisinde benimle tekrar bir araya gelebilmek için türlü numaralar yaptı. Fakat hiç birini yemedim. Defalarca aradı, eski günleri yad etti, sevgili olmadan önce ki arkadaşlığımıza değinerek bana ne kadar değer verdiğinden vs bahsetti. Kaldı ki değer verdiğini hala biliyorum. Geçenlerde annanemi kaybettim ve 2 gün arayla iki kere arayıp halimi hatrımı sordu. İkinci aramasında arkadaşının kaza yaptıgından ve durmunun agır oldugundan bahsetti. Bu arada bana "boncuk" , "hayatım", "Sedam" diye de hitap ediyor.

Şu an sanki benden haber ya da bir adım bekler gibi.. Sizce bir iki gün sonra arkadaşının halini hatrını sormalı mıyım, yoksa duyarsız bir şekilde hayatıma devam mı etmeliyim ?

Teşekkürler

0 yorum:

Yorum Gönder


spor güncel haberler survivor güldür güldür benim sitilim

spor haberleri spor haberleri video klipleri video klipleri güncel bilgi survivor