PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

nergiz - PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

nergiz | PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

Çarşamba, Mart 26, 2014

nergiz

Siz bu Videoyu İzleyen counter şanslı kişiden birisiniz..


2 yıl oldu 2 sefer çıktık ama 2 seferi toplasan 1 ay etmez ama sürekli cıkıyo gibiydik asırı yakındık ama o hep beni bırakıp baskasına gitti sürekli bunu yaptı bana cok fazla anlatmak istemiyorum asıl anlatmak istediğim haziranda falan onu görmeyeli 1 yıl olucak ve onu sürekli gören biri de değildim cıktıgımızda 2 3 günde bir görüşürdük ayrıldıktan sonra 2 3 ay da bir falan işte şimdide 9 aydır falan görüşmüyoruz sizce bu sevgimi ne ben bile şüphe ediyorum ve en onemlisi cok aglıyourm hemen hemen her gun artık onun yzunden sadece onun ıcın değil en ufak seylere bile, onu nasıl unutabilirim ne kadar zamanda yardım edin lütfen

0 yorum:

Yorum Gönder


spor güncel haberler survivor güldür güldür benim sitilim

spor haberleri spor haberleri video klipleri video klipleri güncel bilgi survivor