PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

irem - PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

irem | PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

Çarşamba, Mart 26, 2014

irem

Siz bu Videoyu İzleyen counter şanslı kişiden birisiniz..


selam yine ben ben anlamıyorum bu erkekleri cok seviyordum çok deger veriyordum hiçbişeyine karışmazdım kısıtlmamazdım ama o bana karışşsın hesap sorsun isterdim ama kendisi tam bir öküz oldugundan tınlmazdı genelde kızlar bekletır derler ben iki gün üst üste hazırlandım bekledim süslendim ona en sevdigi yemegi yaptım ama o gelmedi bir haber bile vermedi yine sustum onu anladım yogun bir insan oldugu için en yakın arkadası seni aldatıyor dedi yine ona sormadım kavga etmedim güvendim dogumgunude bulusacaktık ama onun dpgum gunun oldugundan hbarı yoktu yıne gelmedı en sonundada bır kız için bni sattı arkamdan konustu kızın yanındayken ben kız aradı gercek yuzunu gor cok guvenıyorsun dıye v benım o karsında saygıdan ve sevgıden yuuzune bıle bakmaya kıyamadgım herkes karsı cıkarekn aramızdakı 16 yasa ragmen sevdıgım adam o kım kı sen onla konusyorsun dıyor daha ıkı gunluk tanıdgıg kıza ben o gunden sonra telefonu hresyı kpattım hepsını hayatımdan cıkardım belkı bır gun o da sever bu yasadıgımı yasar...

0 yorum:

Yorum Gönder


spor güncel haberler survivor güldür güldür benim sitilim

spor haberleri spor haberleri video klipleri video klipleri güncel bilgi survivor