PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

Röportaj: Bet’h Butik ile moda - PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

Röportaj: Bet’h Butik ile moda | PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

Çarşamba, Ocak 08, 2014

Röportaj: Bet’h Butik ile moda

Siz bu Videoyu İzleyen counter şanslı kişiden birisiniz..
Sektörlerinde sağlam adımlarla ilerleyen ve başarılı fikirlere imza atan firmaları yakından tanıtmak amacıyla yaptığım röportajlara gösterdiğiniz ilgiden dolayı teşekkür ediyorum. Bugün sizler için moda sektöründe faaliyet gösteren bir marka olan Bet'h Butik'i mercek altına aldım.  Yakın zamanda gerçekleştirdiğim bir çekiliş ile yollarımızın çakıştığı Bet'h Butik, samimiyeti ve işine gösterdiği titizlikle özellikle dikkatimi çekti.  Günümüzde profesyonellik ve güleryüzlü hizmeti aynı anda harmanlamayı başaran firmaların her geçen gün azaldığı düşünülürse Bet'h Butik'in yansıttığı hizmetin dikkat çekmemesi oldukça zordu.  Kişiye özel tasarımları ile moda sektörünün kayda değer isimleri arasına adını yazdırmaya aday olan Bet'h Butik bağımsız, kendine güvenen ve zerafet simgesi çağdaş kadınların modayı uygun fiyatla takip edebilmesinin anahtarı olacak gibi görünüyor.


Bet'h Butik serüveni nasıl başladı? Bet'h Butik hakkında bilgi alabilir miyim?
Herşey küçükken annemin dikip satmasıyla baslamıştı elde ettiği parayla bizim her türlü ihtiyacımızı alıyordu ve büyüdükçe hayatın zorlu şartlarıyla karşılaşıyorsun işte o an ne yapmam gerektiğini belirlemen gerekiyordu.Üniversite sınavlarında istediğim bölümü kazanamayınca açık öğretimden iktisatı seçtim ve evdeki zamanlarım arttı derken malum babamda dışarıda çalışmama izin vermediği için evden uğraşayım dedim kendime diktim kurslara gittim sertifikalar aldım moda okullarında stilistlik dersi aldım çizim zaten seviyordum başarılı olduğumu görünce heveslendim. Sonra evden sayfa açtım ve yılların terzisi olan bir akrabamla işe başladım net üzerindendi sonra araya evliliğim ve eşimin bana olan aşırı güveni ve desteği ile ısı genişlettik. Ankara Batıkent'te bir atölye açtık. Bir kaç terzi daha aldık,özel tasarım üzerineydi satış yerimizde yine Batıkent'te ama dikiş hanenin dışındaydı ..Evimde olan mutluluğum işime yansıdı ve bu işte yaptığım başarıyı  anne babamın duasına , ailemdeki mutluluğa borçluyum.

Gömlek, bluz, etek, ceket, abiye ve sanırım en son gelinlik tasarlıyorsunuz? Ekibiniz kaç kişiden oluşuyor? Abiye için ayrı, günlük giyim için ayrı ve gelinlik için ayrı bir ekibiniz mi var?
Gömlek ,etek,tunik ile başladık ve istek üzerine akrabalarıma abiyeler tasarladım ve görenler beğendiği için oraya da el attık  ve yavaş yavaş gelinliğe doğru gidiyoruz bizim için en önemli şey  insanların en güzel görünmek istediği günlerde( nişan,düğün,kına) onlara en şık olan tasarımı en uygun fıyata sunmaktır.

Moda sürekli değişkenlik gösteriyor. Siz Bet'h Butik olarak modanın nabzını elinizde tutmak için nasıl bir yol izliyorsunuz?

Moda ;''gerçekten insana yakışandır'' düşüncesi taraftarıyım .o yüzden önce insanlara nasıl tasarımlar kullandığını sorarak onlarla müşteri-satıcı ilişkisi değilde arkadaş ilişkisi sunmaya çalıştım ve böyle iyi dostluklar edindiğime inanıyorum. Doğru olanda budur çünkü modanın renkleri tasarımları her insana ve her vücuda uymaz genelde tasarımlarımız mesaj ve resim üzerinden ayarlıyoruz güzel ürünler ortaya çıkıyor .

Vücut tiplerine uygun olmayan tercihler yapmak isteyen ya da modele uygun kumaş ve renk seçimlerini hatalı yapmakta ısrar eden müşterileriniz oluyordur. Bu durumda sizin tavrınız ne oluyor?
Özellikle istedikleri ürünlerin olmayacağını bilmeme rağmen ısrar edenlere ilk başlarda yapıyordum sonradan baktım kendi hatalarından dolayı firmamın adını kötüledikleri için yapmamaya karar verdim ve şimdi arzuları üzerine seçimler sunuyorum aksı taktirde yapamayacağımı söylüyor ve geri çeviriyorum.

Tasarlamak ve dikmek haricinde image maker hizmetinizin olduğunu da biliyorum. Sizden bu hizmeti almak isteyen müşterileriniz ile nasıl bir çalışma yapıyorsunuz?  Müşteriniz için en doğru tercihleri nasıl belirliyorsunuz?
Tasarım zor bir iştir. Gerçekten ince çizgiler üzerine kurulmuştur. Çok iyiyim diye iddia edemem çünkü hayran kaldığım tasarımlar da oluyor. Çok okuyorum takip ediyorum ve hangi vücuda  neyin gideceğini önce gözümle sonra okumuş olduğum ve gördüğüm bilgilere dayanarak insanlara yardım etmeye calışıyorum. Genelde çalışmalarımız telefon ve mesajlar üzerinden, gelebilenler için yüzyüze oluyor.

İmage maker'lık zor bir iştir. Bazen müşterinin hiç onaylamadığı modellerin aslında kişiye en uygun seçenek olduğu gözlenebilir. Müşteri ile çakıştığınız zamanlar oluyor mu?
image maker'lık sırasında unutulmaz anlar- anılar yaşamışsınızdır. Bir tanesini paylaşır mısınız?
Tabi ki unutamadığım anlar uykusuz kaldığım zamanlar oluyor ve sadece gülüyorum. Güldüğüm anlardan birtanesini sizle paylaşayım; bir müşterim geldi tanıdık vasıtayla bana bir kumaş verdi kumaşa sız deyin dedesinin dedesinden kalma ben diyeyim yüzyıllık o kadar eski ve parçalanmış bir kumaş. Hatıra dedi. Kullanmak istiyorum dedi. Olmaz dememize rağmen ısrarla istedi tamam dedik ve güzelce bir kap diktik ama kumaş dikişi bile zor tuttu neyse ki başardık bir şekilde .Sonra denemesi için çağırdım ve üstüne giyip beğenmediğinde ; "Bu kumaş benim kumaşım değil böyle kötü duramaz o çok eski kıymetli bir kumaş dedi" ve yapacak bir şey yoktu gerçekten =) güldüm alın gidin kumaşınızı hediyemiz olsun dedim ve denilen laf paramı isterim o kumaş çok kıymetliydi diye haykırdı. Böyle insanlar gerçekten bizleri yoruyor ve zamanla alışıyorsunuz.

Ankara'da faaliyet gösterdiğinizi biliyorum ancak sanırım Türkiye'nin her yerinden siparişler alıyorsunuz.  Uzakta olan müşterilerinizin taleplerini yerine getirmek elbette daha zor oluyordur. Birebir görüşemediğiniz müşterilerinize hizmet verirken nasıl bir yol izliyorsunuz?
Tabi ki her yerden müşteri alabiliyoruz ve kargo firmalarıyla anlaşmamız var ,eğer kişinin bedeninde sorun olduysa tekrar ücretsiz olarak alıp yapıyoruz . hiçbir müşterimizi zor durumda bırakmamaya çalışıyoruz.

Sadece kişiye özel ürünleriniz mi var yoksa hazır giyim sektöründe de sizi bulabilmek mümkün mü?
Her firmadan beğendikleri ürünleri gösterenler oluyor maliyetini hesaplayıp  küçük bir karla onları da dikiyoruz. Çunku bazı butıkler gercekten ınanılmaz fıyatlar koyuyor guc yetmıyor .En dikkat ettiğimiz şey ise kumaş kalitesidir asla kötü ucuz kumaş kullanmıyoruz bundan karımızda bir tutam sevgi ve Hakk'ın rızasıdır.

Sizi tercih eden hanımlar size hangi mecralardan ulaşabilirler? Nasıl sipariş verebilirler?
Bize ulaşmak için facebook sayfamızı ziyaret etmeleri yeter oradan adres ve telefon bilgilerine ulaşırlar.

2014 yılı hedeflerinizi bizimle paylaşır mısınız?
2014 yılının ılk gunlerındeyız ve  en buyuk hedefım daha cok kısıye ulasıp yuksek fıyatlardan uzak durarak şık oolup zarıf gorunmeyı desteklemek .kadının doğası gereği süsün yeri çok onemlıdır ıster evde ıster işte kadın hep güzel olmak ıster ve bız onlara yardım etmek daha cok kısıye ulasmak ıçin burdayız umarım işimiz hep böyle bereketli ve başarılı olur...

Bana ve okurlarıma zaman ayırdığınız için çok teşekkür ederim.
  

0 yorum:

Yorum Gönder


spor güncel haberler survivor güldür güldür benim sitilim

spor haberleri spor haberleri video klipleri video klipleri güncel bilgi survivor