PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

Ayşe anlatiyor - PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

Ayşe anlatiyor | PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

Çarşamba, Mart 26, 2014

Ayşe anlatiyor

Siz bu Videoyu İzleyen counter şanslı kişiden birisiniz..
Ayşe anlatiyor

terkedenler mi daha mutlu olur ? bakıyorum da mesela 4senelik benım eskı sevgilim ona ayak uyduramadıgım ıcın ,dırdır ettıgım ve cok kıskandığım için bıraktı ve 5aydır ayrıyız..facebookta arada fotograflarına bakıyorum bugun de bakasım geldin klube yazılmıs klubte gezı yapmıslar kamp yapmıslar oraya gıtmıs fotolar cekinmişler .gününü gün ediyor yani. ama ben bunu yapamıyrm ayrılan ben olmadıgım halde onu özlüyrm .yanı ben daha cok düşünüyrm daha cok üzülyrm daha çok özlüyrm bu bariz belli ama o terkettı o hıc üzülmüyo mudur nasıl atabılır bır ınsan bu kadar kolay 4senelik gecmişini demek ki sevmemiş ve coktan unutmus belli ki.ama ben nıye unutamıyrum ki ? terkedilenler hep böyle midir?

0 yorum:

Yorum Gönder


spor güncel haberler survivor güldür güldür benim sitilim

spor haberleri spor haberleri video klipleri video klipleri güncel bilgi survivor