PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

Biricitlekadınlargunu ve güzel geçen bir pazar :) - PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

Biricitlekadınlargunu ve güzel geçen bir pazar :) | PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

Salı, Mart 11, 2014

Biricitlekadınlargunu ve güzel geçen bir pazar :)

Siz bu Videoyu İzleyen counter şanslı kişiden birisiniz..

Herkese soğuk bir çarşamba gününden merhaba,
9 Mart Pazar günü sevgili Biricit'in organize ettiği 
harika bir blogger buluşmasına katıldım. 9 Mart'ta 9 kadın bir araya
gelmek için sabahın erken saatlerinde düştük yollara. Çoğul konuşuyorum çünkü benim en iyi arkadaşım kızım Mini benimleydi. Silivri'den Bakırköy'e varmak hem mesafe hem de birden soğuyan hava nedeniyle zorlu oldu ama buluşma mekanımız 
istasyon Cafe'ye girdiğim anda tüm yorgunluklarım son buldu. 
Atmosferi, sunumları ve en önemlisi güleryüzleri ile kendinizi evinizde hissedebileceğiniz 
bir mekan. 


Kahve delisi biri olarak bu sunum beni benden aldı :)


Yeme de yanında yat lezzetler :)





Bakırköy İstasyon Cafe'ye nasıl giderim diye merak edenler için acemice bir yol tarifi de benden 
gelsin :)

Capacity c kapısına sırtınızı verin ve yolun karşısında ( çiğköfteci ve gelinlikçi arasından) ara yola 
girin. Biraz ilerde ilk soldan dönüp dümdüz ilerleyin. cafemiz hemen solda ..


Bakırköy'e yolunuz düşerse mutlaka uğrayın.

Harika ikramlar ve sponsor firmaların muhteşem hediyeleri ile mutlu bir pazar geçirirken,
biricit'in güleryüzü, benim gibi davetli blogger arkadaşların keyifli sohbeti beni ayrıca
mutlu etti. katılan herkese ve özellikle Biricit'e çok çok teşekkür ederim. 
Biricit emeğine sağlık canım...



Veeee güne damgasını vuran Makyajlı Kareler'in 2 aylık bebişi Görkem Yağız :) Anne
izin verseydi eve götürme gibi planlarımız vardı bizim :) Şaka bir yana Görkem'e harika bir ömür diliyorum
sevdikleri ile birlikte. 

Sponsorlarımız hakkında paylaşımlara
İnstagram hesabımdan başladım. Detaylı yazım ise çok yakında blogda olacak. 

Yeniden birlikte olmak isteyeceğim bloggerlar :)


0 yorum:

Yorum Gönder


spor güncel haberler survivor güldür güldür benim sitilim

spor haberleri spor haberleri video klipleri video klipleri güncel bilgi survivor