PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

Amatör Bayanlar - PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

Amatör Bayanlar | PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

Çarşamba, Mart 19, 2014

Amatör Bayanlar

Siz bu Videoyu İzleyen counter şanslı kişiden birisiniz..
erkek arkadasımdan ayrıldım bana yalan soyledı hemde göz gore gore ve sonunda ortaya cıkınca ıtıraf ettı ne yapacagımı bılmıyorum aılesı arıyor barısın senı sevıyor dilinden dusurmuyor dıye oda hep evlenmek ısterdı aılemle bıle konusmustu ama huy mu ne bılmıyorum begenılmek ıstıyor faceden kızları ekleyıp duruyor fotograf begenıyor bı anlık bosluk deyıp gecıyor ona karsı nasıl davranmalıyım aglıyor karsımda affetmemı ıstıyor sizce seven ınsn boyle davranırmı benim ne yapmam dogru olur canım cok yanıyor

0 yorum:

Yorum Gönder


spor güncel haberler survivor güldür güldür benim sitilim

spor haberleri spor haberleri video klipleri video klipleri güncel bilgi survivor