PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

doğal bayanlar - PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

doğal bayanlar | PICTURE GIRLS GIRLS GIRLS BEAUTIFUL PICTURES PHOTOS

Çarşamba, Mart 19, 2014

doğal bayanlar

Siz bu Videoyu İzleyen counter şanslı kişiden birisiniz..
2 Senelik ilişkim dün saat 12 civarında bitti ben bitirdim artık ona karşı birşey hissetmiyordum ama benm olsun istiyordum dünde arkadaşlarımda aklıma girdi mesaj attım babam öğrendi diye aradı inanmmıyorum sana dedi sen kesin başka birini buldun benden kurtulmaya çalışyorsun dedi bende sadece güldüm saçmalıyosun dedim ve kapattım üst üste aradı açmadım mesaj attı eve gelirim açmassan dedi bende evde değilim arkadaşım gildeyim dedim oda oraya gelirim dedi bulabilirsen gel dedim tekrar aradı arkadaşım açtı telefonu beni istededi telefona arkadaşmda yoktur dedi küfür etti kapattı telefonu ondan sonra arayıp sormadı ŞİMDİ NE OLACAK KIZLAR ERKEKLER HEPİİNİZE SORUYORUM?BU SESSİZLİK HİÇ İYİ DEĞİL BEN ÇARŞIYA GİTTİĞİMDE KAÇIRIR VEYA BİŞE YAPAR DİİYE KORKUYORUM :(

0 yorum:

Yorum Gönder


spor güncel haberler survivor güldür güldür benim sitilim

spor haberleri spor haberleri video klipleri video klipleri güncel bilgi survivor